کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزونه جدید مایکروسافت 365 برای مدیریت آسانتر درخواست های تأیید

کاربران مایکروسافت 365 که دارای مجوز کارکنان عملیاتی (F1) و بالاتر هستند، اکنون می توانند به یک افزونه جدید برای برنامه ورد دسترسی داشته باشند که به آنها در ایجاد و مدیریت درخواست های تأیید برای آن کارکنان کمک می کند.

مایکروسافت در پستی در وبلاگ مایکروسافت 365 Insider اعلام کرد که قبلاً یک برنامه تأیید برای تیمز ساخته شده است، اما تأییدیه هایی که از طریق برنامه انجام می شود نمی تواند به یک فایل ورد پیوست شود. این افزونه جدید برای ورد این مشکل را حل می کند.

 

افزونه جدید مایکروسافت 365 برای مدیریت آسانتر درخواست های تأیید

 

با آوردن افزونه تأیید به ورد، اکنون یک نقطه ورود مستقیم برای ایجاد درخواست‌های تأیید برای یک سند خاص که روی آن کار می‌کنید، دارید. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد تا تمام درخواست های تأییدیه ای را که در طول زمان در یک سند خاص انجام شده است را مشاهده کنید. همچنین به عنوان تأیید کننده، می توانید مستقیماً در سند Word به درخواست پاسخ دهید، به جای اینکه نیاز به رفتن به برنامه تأییدیه در Microsoft Teams داشته باشید.

حالا چگونه از این افزونه استفاده کنیم؟ مشترکین مایکروسافت 365 نسخه F1 و بالاتر می توانند با باز کردن برنامه ورد و سپس انتخاب گزینه «خانه» به افزونه تأییدیه جدید دسترسی پیدا کنند. سپس می توانند به بخش «افزونه‌ها» دسترسی پیدا کرده و «تأییدیه‌ها» را تایپ کنند و سپس آن را برای دریافت افزونه انتخاب کنند.

پس از نصب افزونه، کاربران ورد که می خواهند یک درخواست تأیید جدید اضافه کنند، می توانند روی دکمه «درخواست تأیید جدید» در بخش «تأییدیه‌ها» که در تصویر بالا نشان داده شده است، کلیک کنند. پس از آن، کاربران می توانند یک درخواست تأیید اولیه ایجاد کنند یا از یکی از الگوهای قبلاً ایجاد شده استفاده کنند. سپس می توانند جزئیات درخواست تأیید را پر کرده و در نهایت روی دکمه «فرستادن» کلیک کنند.

اگر از ورد برای پاسخ به درخواست تأیید از شخص دیگری استفاده می کنید، این افزونه به شما امکان می دهد آن درخواست را در بخش «سابقه تأیید» مشاهده کنید. سپس گزینه ای برای کلیک کردن روی دکمه «تأیید» یا «رد» دارید. اگر گزینه «رد» را بزنید، این افزونه به شما امکان می دهد نظرات بیشتری را در مورد دلیل رد درخواست تایپ کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50232 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/15 تعداد مشاهده: 793
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر